Strategický průvodce k plynulé angličtině

Strategický průvodce k plynulé angličtině

Jak si z učení angličtiny vytvořit zvyk.

Všechny mé studenty povzbuzuji, aby se angličtině věnovali alespoň 5-10 minut denně. Někdy ale sami neví kdy, co a jak s angličtinou těch 5 minut dělat a jestli je to opravdu někam posune.
Myšlenka, jak studentům pomoci zavést angličtinu do běžného života a tím dosáhnout požadované úrovně,…
Číst více

7 zásad komunikace s dětmi

7 zásad komunikace s dětmi

Než dítě začne mluvit, umíme s ním krásně komunikovat. Popisujeme věci kolem nás, vyjadřujeme emoce, odhadujeme emoce dítěte a snažíme se je vnímat a respektovat. Pak ale přijde období, kdy dítě chce a začíná být „samostatné“. Když uslyšíme první „Ne“, tak nás tento okamžik překvapí. Zřejmě se něco zlomí a my na naše dosavadní dovednosti tak trochu zapomínáme.
Jak tedy s dítětem komunikovat?
Číst více

Jak učit děti anglicky

Jak učit děti anglicky

Asi není potřeba psát o tom, proč je znalost angličtiny v této době téměr nevyhnutelná. Mnoho rodičů ale přemýšlí, kdy a jak by jejich dítko mělo s angličtinou začít. Jestli doma, v kurzu, ve školce, nebo to stačí až ve škole?
Kdy s dětmi začít?

Mnoho studií dokazuje, že dítě během svých prvních tří let života získává nejvíce dovedností. A právě v tomto období probíhá u dítěte doslova boom v řečové oblasti.
Číst více

Jak s dětmi nastavovat pravidla

Jak s dětmi nastavovat pravidla

Téma pravidel je velmi obsáhlé a úzce souvisí, nebo se spíše prolíná s oblastí komunikace s dětmi. Nelze jej úplně vytrhnout z kontextu celkového přístupu k dětem, přesto jsem se ale pokusila stručně nastínit pět základních principů nastavování pravidel.
Číst více

Moje cesta

Moje cesta

Nám dospělým se totiž více méně přihodí to, že během let jsou naše vnitřní intuice a vědění postupně překrývány spoustou zaručených informací a návodů, přes které bohužel potom nevidíme ta naše přirozená a pro nás správná řešení.
Sama jsem prošla velkou vnitřní změnou a osobním rozvojem, se kterým mi před lety pomohly nejen myšlenky Marie Montessori, ale mimo jiné i světově uznávaný spisovatel a kouč Robin Sharma.
Během jeho ročního kurzu jsem pochopila, že cesta ke změně vede skrze mne samotnou.
Číst více

Co mohu ztratit?

Co mohu ztratit?

Tak jako slunce vychází a zapadá, tak se více či méně mění i naše životní etapy. Zažívá to každý. Možná si to neuvědomujeme, ale někdy se podvědomě nebo ze strachu změnám bráníme.
Já jsem před rokem udělala dosti zásadní změnu. Ani jsem to nečekala, ale ta změna mi dala neuvěřitelné sebepoznání. Poznání …
Číst více

Trocha z toho, co mi dalo Montessori

Trocha z toho, co mi dalo Montessori

V Montessori prostředí se pohybuji už 13 let. K tomuto směru mě přivedla potřeba změnit můj přístup k dětem. Znala jsem totiž pouze to, co jsem zažívala doma a to byla autoritativní výchova. Byla jsem dost zpupné a tvrdohlavé dítě, tak občas byl i výprask.
Dřív jsem byla na svoje rodiče naštvaná, ale teď s odstupem času, jsem za to vděčná. Dovedlo mě to k tomu, abych hledala a našla něco nového, něco, co mi vyhovuje.
Číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace, Zásady používání souborů cookies

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít